Şerit Komutlarını Atla
Ana içeriğe atla

 Müşteri Memnuniyeti Politikası



Trakya Elektrik Dağıtım A.Ş. olarak; Ulusal ve Uluslararası yasal mevzuatlar ve Yönetim Sistemleri Standartları doğrultusunda;


  • Müşterilerimizin her türlü öneri,  şikâyet ve itirazlarını müşteri profili ayrımı yapılmaksızın her kanaldan (çağrı merkezi, e-posta, www.tredas.com.tr, faks, dilekçevb. ) rahatlıkla iletilebildiği, izlenebilir ve raporlanabilir bir sistemi,

  • Şirketimize iletilen memnuniyetsizliğin tekrar oluşmaması için gerekli iyileştirmeleri ve kontrolleri yapacağımızı

  • Gelişime açık alanları tespit ederek verimliliği artıracağımızı,

  • Müşterilerimiz ile olan ilişkilerimizde yasal mevzuatı dikkate alarak, şeffaf bir yaklaşımla müşteri memnuniyetsizliklerini çözeceğimizi, bu çalışmalar doğrultusunda gerekli tüm kaynakları sağlayacağımızı,

  • ​Müşteri memnuniyeti odaklı bir yaklaşımı ana ilkemiz olarak kabul ederek bu ilkeleri uygulayacağımızı,

Tüm paydaşlarımıza taahhüt ediyoruz.

   Hikmet SEZER                         

Yönetim Kurulu Başkan Vekili              

​​